Wednesday 28 December 2011

sedih bhai

asalamualaikum,harinih bertarikh kan 28.12.2011,
iaitu hari pergi beli buku dan bakal mnntukan aku kelas mana,
,aku  pergi dgn pnuh smangat nk beli buku n then bila tgok kat papan knyataan yang depa letak,OMG,terkejut,dan-2 hilang semangat nk beli buku,huaaaaaa
alhamdullilah la aku stay klas tu,tapi yang sdihnya aku terpisah dgn hang (mysara) wehh,tak sangkaaa,lepas nih aku tak da la nk luah perasaan apa-2 kat hg,sedih kot.selama nih hang la duk dgaq luahan aku,nnti tak da la.sedihh wehh,taktau la kat spa pulak nak luah,kwan-2 klas waja mana aku rapat sgt,setakat sembang-2 cmtu boleh la :( tak pa la apa-2 pon kita  stay boleh jumpa kan,boleh blik skali lagi kan,boleh rehat sekali kan-2 ? :D  harap tahon depan hang dapat kwan lbih baik lagi  dari aku nahh :) bljaq elok-2 kat klas baru tau,jangan dok bergosip byk sgat.haha.ok la wehh.take care syg.bye-2 :*